Dat zal de Lynch DVD zijn, die ander is meestal nog een 10tje. Grappig eigenlijk dat ze Children of Dune ook maar direct op die lage prijs op de markt brachten in Nederland...ben ik wel blij mee! [img]wink.gif[/img]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">ik heb de trailer ook in de bios gezien en daar was de robot veel overtuigender. Zal wel aan de compressie liggen (of de afwezigheid van licht in de bios [img]biggrin.gif[/img] )Originally posted by the rainking:
't ken vriezen 't ken dooien!?
Ik vond de trailer er wel ok uit zien maar het heeft inderdaad weinig te maken met de verhalen van asimov. Enne.. lag het aan mij of zag die robot er wel heel erg slecht (lees fake) uit?
Dat zal de Lynch DVD zijn, die ander is meestal nog een 10tje. Grappig eigenlijk dat ze Children of Dune ook maar direct op die lage prijs op de markt brachten in Nederland...ben ik wel blij mee! [img]wink.gif[/img]
Op de Ain't it cool news website was een japanse trailer voor I, Robot. Geen voice over met vette stem maar netjes spannende scenes uit de film. Ik was licht geinteresseerd na het zien van de amerikaanse trailers maar na het zien van de japanse trailer is het een must see film geworden.
Morgen naar de sneak preview van Shaun of the dead. Ben benieuwd of die net zo goed is als de critici zeggen. De trailer vond ik in ieder geval erg grappig.
Ik ben bang dat ik I, Robot ga verafschuwen. Asimov meidde groot spectakel als de pest en dat is precies wat de film gaat worden. Nog even buiten beschouwing gelaten dat het principe van de film (Wet 1 gaat niet op) volslagen onzinnig is in relatie met Asimovs werk.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">welke versie, die van David Lynch of de recentere (van 2000 denk ik)?</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">De Lynch versie.Originally posted by Negative Sun:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Mausie010:
Heb de Dune DVD voor €5 opgepikt, heb geen idee of het wat is, maar voor die prijs kan ik wel een gokje wagen.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">welke versie, die van David Lynch of de recentere (van 2000 denk ik)?</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">De Lynch versie.</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">dan is ie zeker wel de moeite waard [img]wink.gif[/img]Originally posted by Mausie010:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Negative Sun:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Mausie010:
Heb de Dune DVD voor €5 opgepikt, heb geen idee of het wat is, maar voor die prijs kan ik wel een gokje wagen.
ik zoek trouwens al lang naar die dvd maar ik vind hem niet direct in mijn buurt, en via internet kopen doe ik niet zo graag...
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wet 1 gaat niet op???Originally posted by MGM:
Ik ben bang dat ik I, Robot ga verafschuwen. Asimov meidde groot spectakel als de pest en dat is precies wat de film gaat worden. Nog even buiten beschouwing gelaten dat het principe van de film (Wet 1 gaat niet op) volslagen onzinnig is in relatie met Asimovs werk.
wat voor gezeik is dat nu??? [img]mad.gif[/img]
de filmbewerking van I, Robot valt in het niet met wat Hollywood tot nu toe met de verhalen van Philip K. Dick heeft gedaan. Blade runner, Total Recall, 2nd Variety (Screamers), Impostor, Paycheck, Minority Report, allemaal actiebewerkingen van verhalen die nauwlijks actie bevatten (alhoewel Minority Report, Impostor en Screamers zich redelijk aan het verhaal hielden). Maar met al die films heb ik me toch goed vermaakt. Blade Runner is totaal niet zoals het boek maar toch een goede film.
Wat ik maar wil zeggen dat het beter is om het boek en de filmbewerking als twee totaal verschillende dingen te zien en ook te beoordelen.
I, Robot is wel van Asimov. [img]wink.gif[/img]
Maar al de bewerkingen van Philp K. Dick zijn eigenlijk wel subliem. Wat dat betreft heeft die man een grote invloed op de sci-fi gehad. En Blade Runner is natuurlijk maar ten dele gebaseerd op Do androids dream of electric sheep? en kent ook vele andere invloeden.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja, iets anders kan ik niet bedenken als ik duizenden robots mensen zie aanvallen in de trailer. [img]confused.gif[/img]Originally posted by Negative Sun:
Wet 1 gaat niet op???
wat voor gezeik is dat nu??? [img]mad.gif[/img]
Dune ( old version ) moet je toch wel voor 5 euro kunnen fixen bij de free recordshop. Athans wel hier ( athans in goes dan, want zierikzee heeft geen free )
De mini-serie van Dune maar ook de mini Children Of Dune vond ik persoonlijk wel beter dan de film, vooral Children was gaaf. De mini series waren gewoon stoer omdat ze veel naar het boek hebben gekeken maar de film had betere ( lees veel betere ) costumes.
-steven-
Bookmarks